har tråååkigt

Uuhh nu har jag tråkigt och jag önskar jag hade kunnat stanna kvar och mysa ännu en natt med Hannes...
Nu blir det jobb till 21,30 sen börjar jag ju 7 i morgon på hemtjänsten.

Uhhh nu antar inte hur trött jag är på det här med jobb, att ständigt gå runt och oroa sig för att man ska få ihop tillräckligt med jobb varje månad.
Jag vill så gärna börja högskolan! inners inne går jag ständigt runt och hoppas, och risken finns att det kommer sluta med att jag bara blir besviken.

Jag och Hannes pratade om detta igår. Eller egentligen inte om just det här, men jag sa att livet ibland känndes så trist, det händer liksom inte så mycket! man jobbar, man kommer hem och sätter sig vid datorn, försöker självklart umgås med vänner och Hannes så mkt ja kan, men jag utvecklas inte! Nått nytt behöver hända.
Hannes sa att livet blir inte så mkt roligare när man börjar plugga heller, man kommer hem efterskolan och pluggar om det behövs. Men mitt svar va: men jag utvecklas då iaf! jag får lära mig nya saker, och jag gör något med mitt liv då, jag utbildar mig till det jag vill bli.

vad gör jag nu? försöker få ihop så mkt jobb som möjligt, försöker tacka ja till varje pass man får, även när dem ringer några timmar innan dom vill att man ska börja jobba. Och att jobba inom vården tar på krafter. Ni som jobbar inom vården vet.

Jag skulle behöva en resa jorden runt eller nått:P haha.

Jag trivs iaf på mitt nya jobb, boendet som jag ska jobba på ikväll. Det tar bara emot lite nu att åka härifrån, eftersom jag redan saknar min älskling :/



Men nu ska jag le! Det kan väl inte ta allt förlång tid innan det blir helg?=)
Och jag brukar alltid tänka när livet känns sådär så trist ni vet, att jag är lyckligt lottad iaf! Har världens finaste pojkvän och världens finaste vänner, jag har en lägenhet, And I have dreams ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0