Gooomorgon!

Sitter här och äter frukost, smått irriterad. Jag tänkte ta mig till stan idag och leta jacka, och sen gymma. För att inte hela dagen ska gå så tänkte jag vara i stan 10. Men tror ni inte jag vaknade trots ringklocka 09,30?! irriterande...

Sitter och äter en ovanligt stor frukost för att vara ja. Ett stort glas med lättfil o havregryn ( o lite socker ;P)
Ett glas c-vitamin och en annan tablett som innehåller en jävla massa vitaminer.
Kaffe självklart och en knäckemacka med ton av kaviar:P

Köper verkligen inte ofta hem värken knäckebröd eller kaviar. Äter för det mesta bara fil och havregryn till frukost. Men en knäckemacka med 1 liter kaviar på! aaw hur gott som helst:D

NU ska jag försöka flytta my ass från stolen och fixa mig. Jag känner mig som en zoombi igen, men det gör jag jämt nu förtiden. spelar ingen roll hur mkt jag sover..
Ska nog till gymmet direkt tror ja, lika bra o få det gjort^^ och sen in till stan beroende på om jag orkar :P

Ha en bra dag! puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0