1 a advent!

Det är fasen första advent idag?!
Totalt glömt bort det ... när jag bodde hemma brukade vi alltid försöka äta mysig frukost tillsammans såna här dagar. Själv insåg jag när jag vaknade att jag endast hade några ynka knäckebröd och en kaviar hemma till frukost. Hade jag tänkt på det tidigare att det var 1a advent idag hade jag slagit till med någon mys frukost =)

Sitter iaf klar och om 4 h börjar jag jobba! Känns inte så lockande faktiskt, inte med tanke på att eftersom jag slutar 20,30 så  kommer jag att få träffa Hannes så sent :/
Men jag är glad! för idag får jag iaf träffa honom:D saaknat! får se om vi sover hos mig eller hos honom, mig kvittar, dock ska han upp tidigt på måndag så det blir inte så många timmars mysa. Men vi får iaf ses =), underbart o att ha något att se framemot idag iaf:P

Tänkte ha tränat idag, men jag ska göra lite nytta i lägenheten istället.
Bäst att börja nu för klockan går jävligt snabbt... aaaaw. Ska gå till till kontainerna först och slänga skräp. Dem påsarna förstör min hall! nu ska dem väck iaf:D sen damsuga och handla hem lite ätbart tror ja =)

Ha en toppen första advent! puss*




<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska du lägga upp bilder på din lägenhet?

2009-11-29 @ 14:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0