Tisdag!:D

Hallå !:D Förlåt för mitt dåliga uppdaterande =)

Min helg har iaf varit super! har fått umgås mkt med min älskling och i lördags kväll umgicks jag med två vänner så det blev övernattning i södertälje =) åkte hem tidigt dagen efter och senare på dagen va det middag hos Hannes mamma =) alltid myssigt!

Sen har jag sovit hos älskling, jobbade igår men kom hit efter också, så idag när jag varit ledig har vi haft en riktigt mysig dag:D dvs.. inte gjort något alls.
Tror hannes sov till typ 13 eller nått, sen dess har vi typ bara tittat på film och serier:D
Har hunnit med att storhandla mat iof, Hannes mamma hämtade upp oss och sen åkte vi till willys i tumba och handlade. För min del blev det : köttbullar, fiskpinnar, pyttipanna , grönsakshamburgare(tro mig mkt goare än kötthamburgare! och nyttigare :P ) och wokadegrönsaker typ.. min matlista iaf för denna månad:D
Åkte hem till hannes sen och tittat klart på en film och ätit go middag =) Sitter nu efter med en mätt mage och dricker kaffe och äter ännu fler pepparkakor, som jag nästan levt på de närmaste dygnet haha.

I morgon blir det jobb till 12, sen ska jag försöka ta mig till gymmet! =)
På fredag blir det kareokekväll någonstans i stan, så man har iaf något att se framemot som tur är:D.
Uppdaterar mer i morrn istället, för nu ska jag krypa ner hos min älskling och sova =) puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0