Tisdag, och 8 dagar kvar till jul:S

8 dagar!:S och än så länge har jag inte inhandlat en enda julklapp än..
Och inte heller bestämt vart jag ska fira jul någonstans.
Jag och Hannes sa igår iaf att vi skulle fira jul tillsammans =) Men vart, no ide!

Jag orkar inte skriva om saker som hänt dem senaste dagarna då jag inte skrivit . Fast.. det har inte direkt hänt något heller haha. Helgen har varit toppen! i måndags jobbade jag dubbelpass och efter de har jag tackat nej till jobb.
Jag orkar inte, så himla trött. Men ringer dem i morrn så ska jag självklart ta jobbpasset.

Nu ska jag fixa mig och sen till en frisörsalong på odenplan där Hannes syrra fixat sitt löshår =)
Får nog räkna med 5000-8000 kr... dyr julklapp till mig själv det här.
Förhoppningsvis bokar jag tid idag =)

Ha en toppen dag , i kylan ;) pussS*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör nå roligare för pengarna istället för att skaffa löshår. RES utomlands till exempel. Det är ingen som märker om du har satt dit löshår eller inte.. Slösa inte bort pengarna på sånt tråååk. Gör nå roligare med dem istället!!

2009-12-16 @ 13:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0