Snart fredag:D

Jag går bara och längtar till morgondagen.
Som min kusin sa: jag är nästan värre än ett barn dagen innan julafton typ haha.
Blir en julklapp till mig själv iaf som jag verkligen vill ha =)


Va nyss ute i kylan, hade endast knäckemackor o smör hemma till frukost.
Så sprang ner o handlade en mjuk macka, kaviar och jordgubbsfil och frukt.
Så jäkla skönt att bo typ 50 m från affären :D
Men nu ska det snålas fram till lönen..

Jag vet inte alls vad som händer idag.
Kylan får mig att inte vilja gå ut, sitta hemma i värmen får mig att bli rastlös.
Hade gärna kunnat ta mig till gymmet, men det är så jäkla kallt! Men vi får se, efter någon timme hemma så kommer jag vara så jäkla rastlös att jag kommer kunna ta mig ut endå:P
Någon skärholmen blir det nog inte iaf..
Ska ju ändå till stan i morgon, fixa hårförlängning och fika med min kusin =)

Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och s någon film =)
Ha en bra dag! pusss*

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm hhhm ringt tadis eller måste jag ta ett snack med jultomten??, typ så här: hej tåmten!,emma harr inte varit så snel i år, ge henne inte en heest

2009-12-17 @ 17:02:27
Postat av: Emma

hahah vem är du som kommenterar?

2009-12-17 @ 19:15:35
URL: http://omemmawk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man kan säga att jag halkade in på din blogg på ett bananskal, schwwissh. Lääänge sedan nu, du hade ett par inlägg som berörde djupt och efter det tittar jag in när jag håller på och slösurfar runt.

Vem jag är?. Jag är en nobody bland alla andra nobodys, möjligen med skillnaden att när jag faller försöker jag landa på rygg. Då kan man i alla fall titta på stjärnorna :)

2009-12-17 @ 20:17:57
Postat av: jessica

haha weard??

du har alltid anonyma kommentarer....undra vilka dom är:P

jag tror faktikst att dom vet vem du är....:P haha!

2009-12-17 @ 21:11:27
Postat av: Emma

hahahaha:D det där sa mig inte mkt men ok:D

2009-12-17 @ 21:57:30
URL: http://omemmawk.blogg.se/
Postat av: Nobody

Kan man få en bild av det "nya" håret?. Är du nöjd?.

2009-12-18 @ 22:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0