Opps..

I morse när jag hade bråttom insåg jag på tåget att "opps jag har glömt min bh:S"
Som tur är klarar jag mig utan:P men ändå, haha det är inte första gången jag faktiskt glömmer att ta på mig den.

Iaf! väl på jobbet berättade jag det för en arbetskollega, hon skrattade åt mig, och förstod inte alls hur man kunde glömma att ta på sig en bh :P Tills hon tittade ner på sig själv och sa " men.. jag har ju också glömt att ta på mig min" hahahahhahah. Måste erkänna att det va rätt kul:D 

Sitter och äter soppa nu! Matlagningstips kommer snart ;)




Min tvättoutfit!
Må va snyggast;) :P

Kommentarer
Postat av: jessica

småkallt?????

2009-12-10 @ 21:21:49
Postat av: Emma

haha skojja inte:D

2009-12-10 @ 21:49:43
URL: http://omemmawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0