Mkt att göra..

Hemma efter 14 h arbete, eller jag kom hem för ca 2 h sen.
Fick gå hem pgr att pendeltåget självklaaaaaart är försenat. Alltid vid vintertid.. o jag missade min buss.
Men jag va snabb:D ca 10 min tog det o det brukar ta 15 min för mig att gå haha.
Har försökt fixat lite med håret nu, satt in hårinpackning ihopp om att det ska bli lent. Nu tovar det sig mest..
Men läste nyss på hemsidan hur man ska tvätta det:) en jäkla proces haha, men ska testa i morrn samt köpa såna där silkesdroppar som ska göra håret lenare:P

Måste sova nu, börjar 08 i morrn..
efter jobbet ska jag träffa Hannes istan, ska leta efter sista julklapp o kolla lite kläder:P o silkesdroppar eller va det heter? måste komma ihåg det iaf!
Sen åka hem o slå in alla julklappar o sen kanske åka till älskling? vore mysigt att vakna brevid varandra på julafton :P av någon anledning gör julen mig väldigt stressad iaf!

Träningen har varit dålig på senaste veckorna. Efter jul så jävlar! Då är det bara 5-6 månader kvar tills jag vill va i form :P så dags att sätta igång nu. Jag är motiverad igen iaf:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

God jul Emma!, hoppas tåmten kommer med en heest eller vad du nu önskat dig!.

2009-12-23 @ 23:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0