Mitt nya hår:D

Just nu sitter jag hemma hos Älskling. Med mitt nya hår:D
I just love it! men eftersom jag är hos min fina pojkvän nu så kan jag inte visa bild :/ ingen kamera med mig..
Får visa senare!=) Det är iaf väldigt långt, tjockt och ser precis ut som att det vore mitt =)

Igår va jag på middag hos hannes släkt . Det va riktigt trevligt!=)
Idag va det jobb som  gällde, i 4 h=) men bättre än inget jobb alls:P
Jag sov hos älskling inatt och hans bussar går inte så bra på helger så i morse kl 06 va jag tvungen att gå från riksten till jobbet i kylan. Det va inge vidare faktist, iaf inte när man bara sovit i några få timmar.
Men det tog inte så lång tid ca 35 min. Va mer pigg när jag kom från jobbet så jag köpte med mig Hannes favorit fryspizza för att "överraska" honom med :P och en paj till mig och sen gick jag hem till Hannes istället för att ta bussen =) Det va mest kallt, men rätt skönt att promenera med musik på hög volym i snö!

Nu ska jag lämna datorn för en stund !
pusss*

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gick hela kalaset på?

2009-12-19 @ 22:07:07
Postat av: issa

7000 kr är helt galet Emma! haha.

MEn nu får du ta o lägga upp en bild så jag får se :)<3

2009-12-20 @ 13:15:41
URL: http://issahogman.blogg.se/
Postat av: Anonym

19149-HottoLatteCup-pack.html" rel="nofollow">http://www.artglassvista.se/glas/Lena_Bergstrom/glas19149-HottoLatteCup-pack.html



Känns helt ok, ja utom priset då att dricka julkaffet ur

2009-12-20 @ 15:24:32
Postat av: Anonym

Den där länken b¨lev ju helt knäpp, ah det är ett par schyysta kaffeglas hur som helst :)

2009-12-20 @ 17:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0