Lycklig! <3

Jag ska skaffa löshår! Japp! nu har jag bestämt mig, kosta vad de vill men jag ska ha löshår:D
Menar löshår som man syr in. Hannes syster har det, jävlar va fint det är!:O NU ska jag bara hitta en friösr med okey pris som kan göra det=)

Dagen har varit okey. Sov dock 2 h...
Både jag och älskling hade svårt att somna, låg och myste och pratade istället=)<3
Hannes sjöng visor, som skulle få mig att sova..? gick inte bra det:P 
Men en mysig natt är värd en trött dag.
Det gick okey på morgonen, vid 13 va jag död:P gick hem 30 min senare.
Min snälla arbetskolega bjöd mig på halva sin lunch :P
I morrn ska hon ta med sig bröd till mig :D haha. Gillar det där med att få mat av sina kollegor istället för att köpa eget;) :P  Dem göder mig dock!

Det blev iaf inget gymmande för mig idag, skulle ha somnat vid löpbandet typ haha.
Nu är jag dock rätt pigg, med hälp av två kopparkaffe och en massa pepparkakor:P
Ska ner till affären en sväng nu.

I morrn ska jag iaf ta mig till gymmet! måste måste måste...

Annars känns allt toppen idag:D pusssssssssssssssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0