Lyckad kväll!=)

Japp, galet kul kväll igår:D jag va ju med Hannes och hans vänner! =)
Förfest vid 16 sen drog vi in till stan där man kunde hyra ett kareoke rum. Där festades det, dracks och sjöngs för fulla halsar:D

Efter 23, så drog vissa och festade vidare men jag och hannes åkte hemåt.
Han fick mig att gå från tullinge till hans place, tar ca 30 min!? Jag va full och trött:P så jag va inte jätte positiv åt det förslaget.
Men hannes lockade med mat när vi va hemma så det va bara att hålla tyst och längta efter go mat på vägen :D Det fick mig iaf att gå och inte klaga hahah.
Dum som ja va så hade jag glömt att äta middag innan vi började dricka, så väl hos Hannes va jag hur hungrig som helst:D haha. Falafel me sötsursås! det ni :P det är bra mat för en hungrig mage :P Somnade vääldigt gott efter det iaf men en älskling som höll om en =)=)=)

Nu Ligger han och sover och jag ska snart fixa mig och ta mig in till stan och köpa löshår =)
Sen ska jag träffa isa, handla dricka sen ikväll blir det utgång :D:D:D


Just ja.. på tal om något helt annat så fick jag antagnings besked idag på högskolan jag sökt..
Jag kom som reserv 23 plats..
Så får vänta ytterliggare för att se om jag kommer in eller inte.
Håller hoppet uppe iaf! Hannes kompis T kom som 70 reserv eller nått och kom in på sin utbildning iaf=)
Så kört är det ju iaf inte=) Men lite besvikelse har man.. så ska inte tänka så mkt på det för än jag får ett ja eller nej från skolan.

Nu ska jag fixa mig, mysa lite med min sovande pojkvän och ta mig in till stan för att bränna ytterliggare med pengar:S shoppade igår till mig själv.. 1 par skor, två linnen, och lösnaglar. Blev inge billig shopping de där.
Men lön kommer snart! det är bara att leva billigt sen =)

pusss*



Kommentarer
Postat av: Anonym

23:e reserv men var det till lärarlinjen du sökt eller?, hur som håller tummarna för dig så hårt jag kan!!!

2009-12-12 @ 18:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0