Lördag 5/12

Jag har precis vaknat och brevid mig ligger älskling och sover =)
Jag åkte hit igår efter jobbet. Det va mysigt, men somnade dock 22 :O
Men gårdagens jobb tog på krafterna, stressigt! och sen hatar jag när vissa kör med en, utan att inte ens sen visa tacksamhet.

Vad som händer idag vet ja inte..
Ska åka hem senare idag, men innan dess ska kanske jag och Hannes iväg och spela biljard:D Det var länge sen!
Lutar nog åt en myskväll för mig.. har just nu inte lust med så mycket annat, men man vet ju inte vad som händer =)=)=)

I morrn träffar jag iaf älskling igen =) skriver mer sen! nu är det frukost time!
Pussss*

Kommentarer
Postat av: jessica

börja inte sacka efter me bloggen nu igen emma!JAG VET ATT DU ÄR PÅ DATAN VARJE DAG!!!!!



HAHA

2009-12-08 @ 12:03:56
Postat av: Anonym

Håller med föregående skrivare!

2009-12-08 @ 19:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0