julklappar och För och efterbild

Anledningen till att jag inte satt ut bilderna är för att jag inte varit hemma sen hårförlängningen :P
Är hemma nu iaf, efter en lång dag!

Först jobb från 07-15,30 sen åkte jag direkt in till stan och handlade klart alla julklappar =) Hittade en riktigt bra present till Hannes :P I morrn jobbar jag 14 h så kommer komma hem sent så får passa på att handla alla små saker som fattas på onsdag , sen är det ju julafton :P

Nu kommer iaf för och efter bilderna!:D

Förr:              efter:D



Va tycks?:D

Jag är iaf jätte nöjd:P
Negativa med håret är att det tovar sig rätt lätt dock och är svårt att sätta upp, om jag tex vill gymma.
I början kliade det rätt mkt, vilket tydligen va normalt. Det har iaf slutat nu=)
Inga på jobbet har reagerat direkt när jag kom med det första dagen , anledning för att alla säger att det ser så naturligt ut =) Like!:D Men .. har man lagt ut så mkt som jag gjort på håret kanske man inte ska tåla något annat:P haha


Kommentarer
Postat av: jane

Fint det blev!

2009-12-22 @ 12:09:15
URL: http://jaaney.blogg.se/
Postat av: jessica

det blev jättefin emma, är glad att du blev nöjd:)



vet inteom du vet om denna blogg...men tänkte ge dig namnet ifall du inte vet om den.

du följde hennes blogg förr, men hon slutade blogga:)

här får du hennes bloggadress s¨f¨r vi se om du visste om hennes nya blogg redan;D



dempaz.blogg.se



kraaam

2009-12-22 @ 20:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0