Ibland är man bara inte på bra humör?

Konstigt humör idag..
Jag tkr mest synd om Hannes som får stå ut med mig.
Började på gymet, tror det är för att ja är så jäkla hungrig. Hannes håller på o fixar kyckling o bacon till mig och han nu hemma hos hans mamma. Men allt bara känns fel, och jag får anstränga mig för att inte klaga på allt.

Men Hannes får nog en glad flickvän så fort jag fått i mig mat=)

Men jag har irriterat mig på vissa saker idag

* insåg att självförtroende inte går att köpa för pengar

*irrterad för att jag inte vet om jag kommer in på mitt program eller inte

*irrterad för att jag inte är 100 om det är just förskolelärar programet jag vill plugga till

* irrterad för att jag fått en studentlägenhet men inte kan tacka ja till den :(
Kan inte tacka ja eftersom jag inte är garanterad en plats på högskolan, och det måste jag va för att kunna bo i studentlägenhet..

Ska försöka ta tag i mitt humör nu, och be om ursäkt för mitt kassa humör för min älskling.
Ha en treblig söndag* puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en treblig söndag du med

2009-12-20 @ 19:25:58
Postat av: Anonym

jag sa ju att du inte skulle slänga ut pengar på hårförlängning.. det är som att kasta pengarna i sjön. hoppas självförtroendet kommer :)

2009-12-20 @ 20:19:23
Postat av: Anonym

hur blev ditt hår? :) vill se bild.

2009-12-20 @ 21:02:37
Postat av: jessica

EMMA DU LOVADE BILD!!!!!!!! usch va du ljuger din lilla filur!!!



sen har alla dåliga dagar ibland,tur är så går de över även om man inte tror de för stunden:) annars får du ringa mig så ska jag allt göra dig på bättre humör:D

2009-12-21 @ 11:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0