Försov mig :S

Vilken bad morgon!
Jag vaknade 07,40:S förstår ni vad det innebar!? att när jag vaknade upp i min säng så skulle jag ha varit på jobbet för 40 min sedan.. Någon ringde mig precis, tror det va mitt andra jobb. Jag hörde bara någon i luren och av ren nyvakenhet stängde jag av telefonen :S? varför undrar ja också haha.

Upp, klä på sig, ringa akvarellen som tydligen ringt mig flera gånger, men i sömnen hade jag tydligen lagt på luren.
Kom iaf snabbt till jobbet ca 1,5 h försenad..
Som tur va så var personalen inte alls arga. Jag menar självklart är det mänskligt att försova sig =) men ändå..:P
Hann iaf klart med alla besök i god tid=)

Efter jobbet drog jag till gymmet. Sprang 10 min och sen tränade jag bara ben och rumpa.
Inte så långt gympass.. men jag drar nog dit i morrn med och satsar på att träna armar också =)
Efter det tog jag en sväng in till stan i hopp om att hitta en frisör som gjorde hårförlägningar. Det gick sådär..
Åkte in till odengatan som ligger en bit ifrån tekniska högskolan. Blev tipsad av en vän om en frisör som låg där.
Dock tyckte dem självklart att jag skulle färga håret innan, 600 kr där typ.. och sen sydde dem inte in håret där utan dem limmade.
Det funkar väl det med, men grejen är den att det håller ca 3 månader, kan hålla mindre med. och när man inte längre kan ha kvar håret så måste man köpa nytt hår igen!.. ca 4000 kr..

Hannes syster som har insytt hår, behöver bara betala för håret engång, sen var 3:e månad tar hon av det och syr fast det igen. Billigare absolut! Än att köpa nytt hår. Så kom på att jag är lite små dum som inte frågar henne istället vart hon fixar sitt =)

Nu är jag iaf hemma=) Ska snart ta mig ut igen till tvättstugan...
Hatar hatar hatar att tvätta, men nu börjar kläderna ta slut, så får passa på en sån här kväll.
I helgen har ja ju planer:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0