En powenap och jag är fortfarande död:P

Helt sjukt trött jag är! Vaknade nyss efter ca 1 timmes powenap!:S

Igår när jag insåg att ja faktiskt klarar att springa upp för alla trappor på akvarellen utan att dö, så har jag därför försökt unvikt hissen helt idag (nästan):P blev inte så många timmars sömn inatt, så lite duktigt va det väl ? (A) Kanske därför jag nu är helt slutkörd haha.

Har iaf haft en mysig dag på jobbet!
Skulle städa hos en tant, blev bjuden på kaffe och hjälpte henne att julpynta lite =) Hon blev glad över det, och det kändes jäkligt bra efteråt =) sen är faktum att , det är inte många och det händer väldigt sällan att hon skulle bjuda på kaffe till någon av personalen, så när jag kom ner till personalrummet va det fler som blev väääldigt förvånade hahhah. En dagens händelse på jobbet typ;) :P Men det gjorde nästan min dag:D

Jag är sjukt trött, så ska försöka hoppa in i den där duschen nu, fixa hårinpackning och sen sova =)

I morgon blir det långt pass på jobbet sen hoppas jag att jag får mysa med älskling!

*Hahaha ni skulle se hur jag ser ut nu:D, sminket under ögonen och hår åt alla håll:D dags o göra nått åt:P
puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0