En god Jul! och troligen inbrottsförsök..

Jag hann inte uppdatera igår och önska godjul :/ Därför önskar jag er det nu :D 

Hela dagen va så stressig. ni vet. Man vaknar försent, försöker leta fram kläder att ha på sig osv.. men iväg kom jag iaf:D

Det har varit en mysig jul och det bästa på hela julen va självklart att jag fick spendera den med min älskling=)
Gårdagen spenderades först hos Hannes mamma där vi träffade hans familj och åt lite och bytte julklappar=)
Strax efter 15 va vi hos min familj och firade jul.
Fick fina julklappar som tröja, parfrym, film , lykta och även en rosa iphode av hannes :D måste erkänna att det helt klart va den bästa presenten!<3 önskat mig en väldigt länge =)

Jag och Hannes åkte hem till mig sen och sov.
När vi kom fram till min dörr såg vi dock att någon troligen försökt bryta sig in i min lägenhetet:( Men som måste ha blivit avbryten. För precis vid min dörr låg verktyget som bestod av en sån där liten sak som har små knivar, sax o så i sig, som man drar ut. Svårt o förklara.. och mitt postfack va väldigt löst som att någon försökt få bort det för att lättare lyckas få upp dörren?

Kicki och Hannes har sagt åt mig förut att det sätt ut som att någon försökt bryta sig in hos mig innan då dörren har ett hack på sidan , som att någon använt en kofot där eller nått och sen helt plötsligt en dag va mitt postfack sönder, glaset som va på hade gått i flera delar.. och igår såg det verkligen ut som att någon försökt ta sönder det ännu mer..
Min dörr är inte säker!

Men innan dess igår har jag försökt att tänka att det inte alls är någon som försökt bryta sig in, mest bara för att tanken gör mig rädd. Men sen efter igår kväll kan jag inte göra så längre..

På måndag ska jag ringa dem som tar hand om lägenheterna och innan dess tänker jag inte bo här.
Jag känner mig inte säker i min lägenhet längre, och även om dem fixar dörren så vet jag inte om jag kommer göra det ändå. Bara tanken att någon försökt bryta sig in gör mig rädd!
Jag kommer få bo hos Hannes undertiden =) tills jag känner att jag kan bo här eller tills jag hittar något annat. så det är inte permanent men tillsvidare. Jag har verkligen världens finaste pojkvän !!<3 så jäkla tacksam. Det känns tryggt att känna att jag inte måste sova här.

Idag tar jag med mig lite kläder, och min dator. så skulle någon ta sig in här nu när jag inte är hemma så finns det ändå inget att ta...
Jag är mest rädd för att någon försöker bryta sig in en natt då jag ligger här ensam och sover..:S
Panik! va gör jag då..
Jag unviker därför gärna det och sover hos bejbii undertiden.

Ska fixa lite här nu. Men hoppas ni hade en toppen jul!
puss*


Kommentarer
Postat av: jessica

hade du läst läst den där bloggen dempaz?

visste du om den?

2009-12-26 @ 08:35:14
Postat av: Emma

ja det visste jag :P läser den flitigt^^

2009-12-26 @ 19:02:22
URL: http://omemmawk.blogg.se/
Postat av: jessica

haha!

läskigt det där me inbrottsförsöket!!



men emma....hm...du har ju varit inne o svarat på min kommentrar, men inte uppdaterat?? hahah GET YA!!!

2009-12-26 @ 21:42:37
Postat av: Anonym

Blä för attans björnligan eller vem det nu kan vara som inte kan låta bli andras dörrar och saker!.

Hurra för att du fått en mysjul!. Helt övertygad om att det var precis rätt åt dig Aa mysjul alltså :)

2009-12-27 @ 21:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0