En bra dag:D

Idag, idag idag:D har jag bokat tid hos frissan för *trumslag i hög ljudnivå*  hårförlängning:D
Dem va jätte trevliga där=) o jag är säker på att det kommer bli hur fint som helst!
Men jag tror inte att jag vågar skriva hur mkt jag får betala för det.. Kan säga att det va betydligt mer än vad jag egentligen har råd med, o betydligt dyrare än vad jag hoppats på... :S
Och jag vet att jag skulle få en resa för dem pengarna, men jag har endå inte tid att åka nu, och jag känner mig inte fin i mitt nuvarande hår, o att känna sig fin höjer självförtroendet:) inte sant? Därför känns det så värt det=)

Halva min baktand har föresten gått sönder.. känns som att jag har glugg längst in i munnen .
Kan man ta tandläkarkostnader på avbetalning?
Inte riktigt läge för tandläkarkostnader nu kan ja ju säga.

Har handlat julklappar idag iaf =)
Bara 3 st kvar. Svårast blir till Hannes.
Ingen aning alls vad jag ska köpa.. o inte heller säger han vad han önskar sig.
Kläder är uteslutet, det går inte att köpa kläder till Hannes, body grejer o sånt har han.
Någe tips? Han läser ändå inte bloggen :P

Tänke iaf åka in till skärholmen i morgon :)



En sak jag aldrig förstår, varför klippte jag av det där håret?
Jag tog bilden strax innan studenten.
Hade jag inte klippt håret hade jag sparat en jäkla massa pengar iaf:P
Men det är lite försent att tänka på det nu^^

Nu väntar disk. puss*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gäller att prioritera saker i livet och du valde att skaffa hårförlängning istället för att laga tanden. Å då kan jag förstå att du inte har råd att gå till tandläkaren.. :)

2009-12-16 @ 19:01:31
Postat av: Anonym

Det gäller att prioritera saker i livet och du valde att skaffa hårförlängning istället för att laga tanden. Å då kan jag förstå att du inte har råd att gå till tandläkaren.. :)

2009-12-16 @ 19:02:18
Postat av: Anonym

Det är dina pengar och känner du att du verkligen önskar det så kör så det ryker om du har råd. Men det där med tanden, hmm? om den börjar göra ont så är det mitt i natten på en helg med hjälp och sömn långt långt borta så är det alltid. Ta hand om den också innan den tar hand om dig :/

2009-12-16 @ 19:46:32
Postat av: Emma

Jag ska ringa tandläkaren i morgon. Du har rätt, brukar alltid vara så att det gör ont när man som minst kan få hjälp...

2009-12-16 @ 20:28:31
URL: http://omemmawk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gla jag blir!, går du hos folktandvården?, då kan du fråga efter fastpris, dom kollar över tandstatusen och ger ett pris som man får betala månadsvis kan bli mellan 50kr till kanske 250kr vet inte exakt. Men då ingår undersökningar lagning och vad som går åt allt utom olycksskador. Ah som sagt går du hos dom så fråga i alla fall, då får man inga herrejösses smällar i plånboken :)

2009-12-16 @ 21:22:35
Postat av: Emma

japp jag går hos folktandvården:D

Taack så jätte mkt för tipset:D det ska jag fråga om:P

2009-12-16 @ 21:48:06
URL: http://omemmawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0