Effektiv dag!

Har precis kommit hem
Jag skulle bara ha jobbat från 7-12 idag på hemtjänsten, när jag hörde att det fattades en kvällspersonal ställde jag absolut upp=)
Kvällspasset började 16,30-22,30 så innan dess åkte jag direkt och gymmade. Gick helt okey, sprang 13 min och tränade lår och rumpa:D Härligt!

Kvällspasset gick galet bra, eller ska jag säga väldigt chill?:P
Det är lungt på kvällarna, så man sitter mest och är irriterad för att det inte finns tillräckligt med saker att göra som kan fördriva tiden tills man slutar haha:P

En effektiv dag har det ju iaf varit:D
Är galet trött så ska sätta på sex &city och sova, börjar 7 i morgon så om 7,5 h är jag tillbaka till där jag typ va nyss =)

I morrn blir det jobb från 07-13,15. Sen gym efter det, ska försöka köra ett hårt pass i morrn när jag ändå inte kommer ha någon direkt tid att passa senare. Isa kommer kanske till mig i morrn kväll iaf:P <3
 Dagens kassa och inga speciella "outfit" :P 


Sovgott =) puss*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snacka om energi! keep it up

2009-12-03 @ 09:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0