Det där med pepparkakor..

Jag har blivit besatt av dem! kan inte sluta äta när jag har dem hemma. Kan äta två hela paket utan problem.
Så vet ni vad jag va tvungen att göra för att lösa problemet?
Jag slängde helt enkelt paketet, eller ja.. snarare dem som fanns kvar.

Så.. problemet löst och jag ska satsa på att vara nyttig nu:P Men att vara nyttig när man har pepparkakor hemma, går inte.. totalt omöjligt. Nu blir det inga mer pepparkakor i det här hemmet:P

Ska försöka leta reda på kläder nu tills i morrn.
kolla mina konton och sen sova.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo pepparkakor!!, när du köpt hem ditt nya paket pröva med en gnutta ädelost på, mmmm. Ska man dra det ett steg nördigare så dricker man portvin till sjukt gott till ädelost obeskrivbart tyvärr :)

2009-12-09 @ 21:24:59
Postat av: Anonym

Nu får du väl skärpa dig! Några extra pepparkakor skulle göra dig gott. Snart kan du ju annars leva på vatten.

2009-12-09 @ 21:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0