De är tryggt här

Halllååå!

Just nu sitter jag i Riksten , men utan Hannes. Han är o tränar. Vi gick om varandra lite precis som igår^^
När jag tar bussen till honom så åker han samma buss fast som går tillbaka o tränar istället. Men jag antar att det är rätt bra, då hinner vi inte ses allt för mkt=) o då är risken mindre att vi tjafsar, de är bara 20 kvm som vi "delar" på just nu så=) Men de är mysigt!

Jag har iaf fortfarande ingen lust att komma hem just nu iaf, det skrämmer mig fortfarande att bo i en lägenhten där dörren är så dålig o där det varit inbrottsförsök...
Jag ringde till en kille idag som tar hand om området jag bor i. Dem står inte för att fixa några dörrar o han sa själv också att i porten jag bor i så har det varit lite problem med just inbrottsförsök o så.. :S o sen sa han att han också tyckte att dörrarna va väldigt dåliga isig..
Vet inte om de gjorde saken bättre, men det är bra att veta..

Men min älskling är iaf snäll o låter mig bo här ett tag=) <3
Nu ska jag iväg på middag hos hannes föräldrar =)
pusss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0